REALMADRID FC

REALMADRID FC
ورزشي فوتبال
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورزشی و آدرس mohsendarush.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://s5.as.com/recorte/20120210dasdaiftb_3/XLCO/Ies/Mourinho_planifica_pretemporada_2012-13.jpg

مرجع خبري رئال مادريد : در ترکیب رئال مادرید ، هیچ کس اعتقاد به رفتن خوزه مورینیو در پایان فصل ندارد . با این که در هفته های اخیر شایعاتی پیرامون احتمال رفتن مربی پرتغالی مطرح شده است ، بازیکنان مطمئن هستند که مورینیو می ماند . تیم به همین علت و با همین حس بازی می کند . مربی رئال مادرید ، برنامه ریزی ها برای فصل بعد را هم آغاز کرده است . در واقع این برنامه را به بازیکنانش هم داده است . 
بنا بر این برنامه ، تیم روز دوشنبه ، بیست و ششم تیر به تمرینات بر می گردد . روزی که بازیکنانی که در یورو حضور نداشته اند به تیم ملحق می شوند . حاضران در یورو هم بر اساس زمان حذف تیمهایشان به بقیه اضافه می شوند . یعنی آنهایی که در مرحله گروهی حذف شوند ، روز سوم مرداد به تمرینات ملحق می شوند ، حذف شدگان در مرحله یک چهارم در روز ششم ، آنهایی که به نیمه نهایی رسیده اند در روز هشتم مرداد و آنهایی که به فینال رسیده باشند هم در روز دهم مرداد .



اطمینان
مورینیو این برنامه را در اواخر دسامبر به تیمش داده بود . پس از دادن این برنامه بود که توسط برنابئو هو شد و برایش سوت زده شد . آن اتفاق باعث شد که اطرافیان مربی پرتغالی خبر از رفتنش در پایان فصل بدون پایبند ماندن به قراردادش بدهند . اما بازیکنان مطمئن هستند که مورینیو نمی رود و این برنامه هایی از شش ماه قبل برای فصل بعد آماده کرده را عملی خواهد کرد . نمونه ای از اطمینان در رختکن رئال به حرفهای مورینیو مربوط به کایخون است که سه شنبه در یک مراسم تبلیغاتی گفت :" فکر نمی کنم که مورینیو برود . او را خیلی خوشحال و آرام می بینم . می خواهم که در این جا بماند تا جامهای زیادی را با این باشگاه ببرد .

بازگشت
برنامه 2012-13 بر محور سالهای قبل است . محل اردو در لس آنجلس خواهد بود . باشگاه رئال هم برنامه ریزی ها را انجام داده است و حتی درخواست برزیل برای حضور در این کشور را رد کرده است . مسئولان رئال مادرید نیز به کالیفرنیا رفته اند و هتل بورلی هیلز را رزرو کرده اند و تمرینات هم در دانشگاه کالیفرنیای لس آنجلس برگزار می شود . در طول زمان حضور در آمریکا ، رئال مادرید سه بازی دوستانه انجام خواهد داد . همچون فصل قبل که با گالکسی ، چیواس و فیلادلفیا بازی کرد و فصل قبلش به مصاف آمه ریکای مکزیک و گالکسی رفت .
یکی از بازیهای دوستانه رئال مادرید در آمریکا می تواند برابر اینتر باشد . مطبوعات ایالات متحده گزارش داده اند که دو تیم ممکن است که در اواخر ژولای در نیویورک به مصاف هم بروند . همچنین احتمال دارد که رئال مادرید یک سفر کوتاه به آمریکای مرکزی داشته باشد . رئال مادرید درخواست های بازی دوستانه از کشورهایی نظیر هندوراس ، کاستاریکا و گواتمالا داشته است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:25 ] [ محسن ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 15785
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1




کد شمارش معکوس سال جدید